• Of bel ons op:  0528 - 26 58 46
Winkelwagen

BEDENKTIJD / RETOURNEREN

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief, eventueel door u betaalde, verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze (web)winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via bestel@blanke.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag zo spoedig mogelijk (meestal op de dag van ontvangst van de retour door ons) echter uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Verpak het altijd met een extra verpakking erom heen. Schrijf niet rechtstreeks op de schoenendoos en plak geen etiketten rechtstreeks op de schoenendoos. Retourbetalingen vinden plaats op de rekening waarmee je ook betaald hebt. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Op de website kan een artikel gekozen worden dat het artikel kan vervangen. De beschikbaarheid van het artikel dient gecontroleerd te worden. Vervolgens kan men een e-mail sturen naar bestel@blanke.nl, met daarin het verzoek tot ruiling en het nieuwe artikel. Blanke Schoenen stuurt u daarna alle informatie met betrekking tot het retourneren van het artikel. Indien er geruild wordt voor een duurder of goedkoper artikel, dan wordt het prijsverschil verrekend. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Mocht ruilen nodig zijn doordat Blanke Schoenen het verkeerde artikel geleverd heeft, dan worden verzendkosten uiteraard niet in rekening gebracht. Het te ruilen artikel dient wel gefrankeerd verzonden te worden, waarna Blanke Schoenen de door u gemaakte kosten zal verrekenen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.